Wasze pomysły
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia konkursowe. Ogłoszenie wyników wkrótce.
Sortuj według: data głosy
Marta
dodano:
19.04.2012
umieszczenie promocji tygodnia - z naprawdę ciekawym rabatem
Anna
dodano:
19.04.2012
Bardzo pomocne przy kupowaniu książki przez internet byłaby możliwość zobaczenia jej wnętrza. Obejrzenia kilku stron lub przeczytania fragmentu.
Dagmara
dodano:
19.04.2012
Zastosowanie filtracji oferty, można w ten sposób pomóc w wyborze prezentu. Na przykład oprócz tradycyjnych gatunków literackich , można dodać kilka ciekawszych : - dla pracoholika - dla singla / singielki - dla pasjonatek rękodzieła - dla romantyczki itp. Dodatkowo proponuję wprowadzić do sprzedaży ręcznie robione zakładki i gadżety ( okładki z materiału, pólka ozdobiona decoupage itp ), a być może w przyszłości możliwość zamówień indywidualnych takich rzeczy.
Ania
dodano:
19.04.2012
szczególnie przydatna przy przeglądaniu książek naukowych byłaby możliwość obejrzenia spisu treści
Marta
dodano:
19.04.2012
przydatne byłyby: - dodawanie ocen przydatności do recenzji - dodawanie słów kluczowych, tagów - forum (odnośnik do podforum przy każdej pozycji), na którym czytelnicy/klienci mogliby dyskutować o książkach - stworzenie podkategorii tania książka/przeceny - możliwość określania przedziału cenowego, przedziału wiekowego oraz rodzaju oprawy książki w opcjach zaawansowanego wyszukiwania - organizowanie konkursów poprzez na przykład publikowanie postów na facebooku, dzięki którym użytkownicy/klienci mogliby wygrywać powiedzmy rabaty na książki czy tez same książki, a księgarnia zyskałaby nowych potencjalnych klientów - opcja wyszukiwania ostatnio oglądanych pozycji w profilu użytkownika
Malice
dodano:
19.04.2012
Dobrym pomysłem byłaby jakaś forma nagradzania klientów za dodawanie wartościowych opinii o książkach. I oczywiście dalsze ciekawe konkursy ;)
Karolina
dodano:
19.04.2012
Myślę, ciekawie byłoby zrobić jakiś gratis do zakupów, i nie dawać progów finansowych do tego gratisu. Niech to będzie nawet coś małego np jakieś zakładki, taka mała lampeczka do książki. A przy większych zakupach jakiś większy gratis, np wybrać jakąś książkę tygodnia i dla Klientów, którzy dokonali zakupów powyżej ustalonej kwoty rozsyłać tą książkę. Myślałam też nad wizualizacją książek na stronie, taką, że klient mógłby wirtualnie przewracać strony książki i przeczytać jej fragment.
Marcin
dodano:
19.04.2012
Fajną i przydatną rzeczą była by możliwość odsłuchanai kawałka Audiobooka, płyty CD, czy obejrzenia fragmentu filmu.
Darek
dodano:
19.04.2012
Powiadamianie sms-em o możliwości odebrania naszego zamówienia - w przypadku wybrania jednej z księgarń partnerskich jako miejsca odbioru. Jest to szybszy i wygodniejszy sposób otrzymania informacji o tym, że nasze zamówienia czeka na nasz odbiór.
Darek
dodano:
19.04.2012
Dobrym pomysłem byłaby przystosowanie księgarni zinamon do przeglądania/korzystania na urządzeniach mobilnych. Dzisiaj co prawda można już to robić ale jest to niewygodne i mało komfortowe. Są aplikacje umożliwiające dostosowanie strony internetowej w tym przypadku księgarni do wielkości urządzenia na którym taką stronę przeglądamy. Jest to naprawdę wygodne a przede wszystkim bardzo przydatne.
Michał
dodano:
20.04.2012
Możliwość sortowania/filtrowania e-książek po formacie (EPUB/PDF/MOBI). Lub wprowadzenie multiformatu, kupujesz raz, możesz ściągnąć plik w dowolnym formacie.
Wojciech
dodano:
20.04.2012
Proponuję: 1. zwiększyć przyciski do przerzucania stron z wynikami wyszukiwania - obecna wielkość zmusza do uciążliwego "celowania" 2. mocniej zaakcentować możliwość wybory ilości wyszukiwanych wyników - obecne "gubią się" pośród elementów strony
Kacper
dodano:
20.04.2012
1. w kwestii wyszukiwania - umożliwienie wyszukiwania (i sortowania) książek wydawanych w seriach (czy cyklach) 2. uruchomienie forum dla czytelników (i czytelniczek też oczywiście :) ) 3. większe powiązanie księgarni z portalami społeczniowymi (np. niespodziewane promocje na facebook-u) 4. w kwestii graficznej - zaakcentowanie darmowego odbioru w księgarniach - teraz napis jest na samym dole i mało kto go zauważa) 5. możliwość spersonalizowania strony 6. możliwość odsłuchania fragmentów muzyki. uff, nie było łatwo znaleźć jakieś propozycje, gdyż strona wygląda naprawdę fajnie i jest funkcjonalna (a to w sumie jest najważniejsze)
2c
dodano:
20.04.2012
Proponuję logowanie kontem Facebook i google+, żeby nie trzeba było się rejestrować przy zakupach:)
Jagoda
dodano:
21.04.2012
Witam, Staram się być na bieżąco z nowymi ofertami na rynku księgarskim. W związku z tym bardzo brakowało mi podczas przeglądania poszczególnych działów księgarni wyróżnienia nowych tytułów oraz tych które są hitami sprzedaży. Pomocne były by małe ikonki z napisem nowość lub bestseller przy zdjęciu okładki. Ciężko było mi znaleźć na stronie listę księgarni w której mogę dokonać odbioru książki. Spodziewałam się znaleźć ją w głównym menu. Przy finalizowaniu zakupu pomocne było by też przekierowanie na stronę banku gdzie od razu podpowiadałby się gotowy formularz przelewu. Mam nadzieję że moje sugestie okażą się pomocne. Ogólnie księgarnia bardzo mi się podoba:) Życzę jak największej liczby klientów!
Agnieszka
dodano:
21.04.2012
Podejrzewam, że sklep który współpracuje z tyloma księgarniami w całej Polsce, będzie miał okazję współorganizować spotkania z autorami. Dlatego chętnie zobaczyłabym w sklepie dodatkową kategorię, w której znalazłyby się książki z autografem, wyjątkowy rarytas dla każdego kolekcjonera czy fana danego autora
Agnieszka
dodano:
21.04.2012
Oglądając informację do konkretnej książki, chętnie zobaczyłabym pod spodem informację o książkach o podobnej tematyce. Póki co mogę jedynie zobaczyć "Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też". Gdy przykładowo poszukiwałam słowa "wampir" i wyświetliłam informację do jednej z książek, pod spodem zobaczyłam odsyłacz do "Dyktanda z uśmiechem", które jakoś nie bardzo pasuje do moich poszukiwań ;-)
Agnieszka
dodano:
21.04.2012
Przydałaby się opcja "prezent" - z możliwością ozdobnego zapakowania przesyłki. W przypadku tej opcji rachunek oczywiście trafiałby do klienta a nie obdarowanego.
Damian
dodano:
21.04.2012
Fajny byłby wyodrębniony dział 'promocja' bądź 'przecena', 'okazja' zawierający kilka książek o niższej cenie, zmienianych np co tydzień. Taka oferta zawsze przyciąga dodatkowych, regularnych klientów. W menu wybory tematyki książek wyróżnienie najczęściej wybieranych kategorii (najbardziej chodzi o 'literaturę' zapewne poszukiwaną na liście przez większość osób). Przy wyborze sortowania według 'rankingu sprzedaży' czy 'oceny klientów' powinny być te parametry pokazane w jakiś sposób, np. jaką oceną czy polarnością cieszy się dany tytuł. Poza 'Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też:' mógłby być podobny wykaz książek które również kupili, gdyż jest to bardziej istotny wyznacznik niż samo oglądanie. Ponadto brakuje rubryki z tytułami powiązanymi w jakiś sposób z daną pozycją, np serii, sagi, czy uniwersum. Filtr cenowy powinien być wpisywany przez osobę poszukującą lub przynajmniej wybierany z zawężonych przedziałów. W dziale bestsellerów w menu kategorii brak wszystkich dostępnych na stronie (powinny być podzielone na podgrupy tak, jak jest to dokonane na stronie głównej, czyli poniżej podkreślonej kategorii 'LITERATURA' powinna być lista podkategorii (np. sensacja, horror itp.).
Radosław
dodano:
21.04.2012
Mobilna wersja sklepu, łatwa do przeglądania na urządzeniach mobilnych korzystających np. z dostępu do internetu przez sieć telefonii komórkowej (3G). Obecna strona księgarni długo ładuje się i jest trudna do przeglądania np. na Kindle Keyboard 3G.
Radosław
dodano:
21.04.2012
Dodanie możliwości filtrowania książek elektronicznych (ebooków) według formatu pliku. Czytniki książek akceptują różne formaty, a filtrowanie pomoże wybrać te, które będą akceptowane przez dany czytnik. Zakup pliku, który jest bezużyteczny może być bardzo frustrujący. Dodanie opcji wyboru odpowiednich formatów pomoże tego uniknąć.
Maciej Markisz
dodano:
24.04.2012
Bardzo przydadzą się mocno rozbudowane rekomendacje książek i wszelkich produktów. Tutaj matematyczne wyliczenia mogą się opierać na: A. produktach już zakupionych B. produktach oglądanych (szczególnie należy zwrócić uwagę na sytuację; obserwacja więcej niż jeden raz) C. obejrzanych kilkakrotnie zapowiedziach sprzedaży D. bazie opartej na pozycjach odłożonych do schowka E. popularności ogólnej połączonej z gustami danego użytkownika/klienta. Bardzo zachęcającą opcją będzie coś, cokolwiek na kształt karty stałego klienta. Tutaj pomysłów może być od groma. Od ilości zakupów, po 2 latach kupowania albo po przekroczeniu jakiegoś progu wydanych kwot - miło by było dostać jakikolwiek upust, np. 2% choćby. Ps. Telefon podaję grzecznościowo jako kontaktowy - często nie odbieram i numery zmieniam, używam telefonów na karty. Nie lubię jednak telefonów i w razie co; proszę o kontakt na adres mailowy.
Mariola
dodano:
24.04.2012
Miejsce na ranking najczęściej kupowanych książek.
Agnieszka
dodano:
25.04.2012
Wyświetlając konkretną pozycję brakuje mi opcji zadania pytania na jej temat (np jakie są szanse zamówienia książki, która w danym momencie posiada status "niedostępna")
Patrycja
dodano:
25.04.2012
Przede wszystkim dobra filtracja (tytuł, autor, wydawnictwo, cena, kategoria itp.) Rzecz, która przyciągnie potencjalnych kupców to promocje. Dla zarejestrowanych rabaty. Kilka razy do roku (albo częściej) można zorganizować super promocję, w której będzie np. trzy książki w cenie dwóch. Z doświadczenia wiem, że to bardzo przyciąga kupców. Zrobić pakiety tj. np. 3 książki z serii do kupienia razem w cenie korzystniejszej, niż kupno ich osobno. Przystępne menu pod ręką. Przedsprzedaż w tańszej cenie. Ostatnio bardzo popularne są serie , więc, żeby przy wyszukaniu jednej części wyświetlało się, że jest z danej serii i pozostałe z tej serii to... Jak najtańszy koszt przesyłki. Możliwość obserwowania przesyłki. Mile widziane są też konkursy, np. comiesięczne rozlosowywanie jakichś egzemplarzy między tych, którzy są zarejestrowani i ostatnio zrobili zakupy powyżej 80 zł. Do zakupów dodać jakiś upominek. Dla stałych bywalców tj, zarejestrowanych, którzy dużo kupują - zbieranie punktów. Za każdą zakupioną książkę, w zależności od ceny zbiera się punkty. Na koncie punkty się kumulują, a za określoną ich ilość np. darmowa przesyłka. Radziłabym też dać większą czcionkę i większe przyciski oraz mniej ofert na pierwszej stronie. Wszędzie coś się dzieje, miga, mnóstwo książek. Nie wiadomo na co patrzeć, ani kawałka wolnego miejsca. To rozprasza uwagę. Większość woli prostotę i funkcjonalność, a nie przepych. Lepiej też by chyba było, gdyby przy najechaniu na okładkę książki nie wyskakiwało jej powiększenie. Przy takim nagromadzeniu książek w skupisku jaki macie ciągle coś wyskakuje i spowalnia poszukiwania. Kolor strony też mógłby być inny. Biel w połączeniu z małą czcionką męczy oczy. Mógłby być nieco bardziej przydymiony np. jak na stronie z konkursem. Przy wpisywaniu tytułu przydałyby się też sugerowane tytuły, żeby usprawnić pracę. Ujednolicenie zdjęć z okładkami przy wyszukiwaniu. Bardzo nieestetycznie wygląda, gdy każda jest innego rozmiaru. Niech będzie tak, że np. audiobooki są w kształcie kwadratu, a reszta w jednym, uniwersalnym rozmiarze. Podsumowując, przede wszystkim stawiałabym na początku na zmienienie szaty graficznej. Więcej przestrzeni, większa czcionka, estetyka, żeby wygląd nie przytłaczał. Jeśli już się przyciągnie klienta to trzeba go utrzymać, a temu służą niektóre pomysły na promocje i konkursy opisane powyżej. Jeśli ktoś przeczytał moją zawiłą wypowiedź to bardzo za to dziękuję i mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam i sama nieraz skorzystam z waszych ofert. Powodzenia.
Copyrights by Zinamon 2012