Wasze pomysły
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia konkursowe. Ogłoszenie wyników wkrótce.
Sortuj według: data głosy
Agnieszka
dodano:
21.04.2012
Podejrzewam, że sklep który współpracuje z tyloma księgarniami w całej Polsce, będzie miał okazję współorganizować spotkania z autorami. Dlatego chętnie zobaczyłabym w sklepie dodatkową kategorię, w której znalazłyby się książki z autografem, wyjątkowy rarytas dla każdego kolekcjonera czy fana danego autora
Marta
dodano:
19.04.2012
przydatne byłyby: - dodawanie ocen przydatności do recenzji - dodawanie słów kluczowych, tagów - forum (odnośnik do podforum przy każdej pozycji), na którym czytelnicy/klienci mogliby dyskutować o książkach - stworzenie podkategorii tania książka/przeceny - możliwość określania przedziału cenowego, przedziału wiekowego oraz rodzaju oprawy książki w opcjach zaawansowanego wyszukiwania - organizowanie konkursów poprzez na przykład publikowanie postów na facebooku, dzięki którym użytkownicy/klienci mogliby wygrywać powiedzmy rabaty na książki czy tez same książki, a księgarnia zyskałaby nowych potencjalnych klientów - opcja wyszukiwania ostatnio oglądanych pozycji w profilu użytkownika
Dagmara
dodano:
19.04.2012
Zastosowanie filtracji oferty, można w ten sposób pomóc w wyborze prezentu. Na przykład oprócz tradycyjnych gatunków literackich , można dodać kilka ciekawszych : - dla pracoholika - dla singla / singielki - dla pasjonatek rękodzieła - dla romantyczki itp. Dodatkowo proponuję wprowadzić do sprzedaży ręcznie robione zakładki i gadżety ( okładki z materiału, pólka ozdobiona decoupage itp ), a być może w przyszłości możliwość zamówień indywidualnych takich rzeczy.
Marcin
dodano:
19.04.2012
Fajną i przydatną rzeczą była by możliwość odsłuchanai kawałka Audiobooka, płyty CD, czy obejrzenia fragmentu filmu.
Marta
dodano:
19.04.2012
umieszczenie promocji tygodnia - z naprawdę ciekawym rabatem
Ania
dodano:
19.04.2012
szczególnie przydatna przy przeglądaniu książek naukowych byłaby możliwość obejrzenia spisu treści
Agnieszka
dodano:
21.04.2012
Oglądając informację do konkretnej książki, chętnie zobaczyłabym pod spodem informację o książkach o podobnej tematyce. Póki co mogę jedynie zobaczyć "Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też". Gdy przykładowo poszukiwałam słowa "wampir" i wyświetliłam informację do jednej z książek, pod spodem zobaczyłam odsyłacz do "Dyktanda z uśmiechem", które jakoś nie bardzo pasuje do moich poszukiwań ;-)
Anna
dodano:
19.04.2012
Bardzo pomocne przy kupowaniu książki przez internet byłaby możliwość zobaczenia jej wnętrza. Obejrzenia kilku stron lub przeczytania fragmentu.
Malice
dodano:
19.04.2012
Dobrym pomysłem byłaby jakaś forma nagradzania klientów za dodawanie wartościowych opinii o książkach. I oczywiście dalsze ciekawe konkursy ;)
Agnieszka
dodano:
21.04.2012
Przydałaby się opcja "prezent" - z możliwością ozdobnego zapakowania przesyłki. W przypadku tej opcji rachunek oczywiście trafiałby do klienta a nie obdarowanego.
Kacper
dodano:
20.04.2012
1. w kwestii wyszukiwania - umożliwienie wyszukiwania (i sortowania) książek wydawanych w seriach (czy cyklach) 2. uruchomienie forum dla czytelników (i czytelniczek też oczywiście :) ) 3. większe powiązanie księgarni z portalami społeczniowymi (np. niespodziewane promocje na facebook-u) 4. w kwestii graficznej - zaakcentowanie darmowego odbioru w księgarniach - teraz napis jest na samym dole i mało kto go zauważa) 5. możliwość spersonalizowania strony 6. możliwość odsłuchania fragmentów muzyki. uff, nie było łatwo znaleźć jakieś propozycje, gdyż strona wygląda naprawdę fajnie i jest funkcjonalna (a to w sumie jest najważniejsze)
Agnieszka
dodano:
25.04.2012
Wyświetlając konkretną pozycję brakuje mi opcji zadania pytania na jej temat (np jakie są szanse zamówienia książki, która w danym momencie posiada status "niedostępna")
Darek
dodano:
19.04.2012
Powiadamianie sms-em o możliwości odebrania naszego zamówienia - w przypadku wybrania jednej z księgarń partnerskich jako miejsca odbioru. Jest to szybszy i wygodniejszy sposób otrzymania informacji o tym, że nasze zamówienia czeka na nasz odbiór.
Karolina
dodano:
19.04.2012
Myślę, ciekawie byłoby zrobić jakiś gratis do zakupów, i nie dawać progów finansowych do tego gratisu. Niech to będzie nawet coś małego np jakieś zakładki, taka mała lampeczka do książki. A przy większych zakupach jakiś większy gratis, np wybrać jakąś książkę tygodnia i dla Klientów, którzy dokonali zakupów powyżej ustalonej kwoty rozsyłać tą książkę. Myślałam też nad wizualizacją książek na stronie, taką, że klient mógłby wirtualnie przewracać strony książki i przeczytać jej fragment.
Darek
dodano:
19.04.2012
Dobrym pomysłem byłaby przystosowanie księgarni zinamon do przeglądania/korzystania na urządzeniach mobilnych. Dzisiaj co prawda można już to robić ale jest to niewygodne i mało komfortowe. Są aplikacje umożliwiające dostosowanie strony internetowej w tym przypadku księgarni do wielkości urządzenia na którym taką stronę przeglądamy. Jest to naprawdę wygodne a przede wszystkim bardzo przydatne.
Gosia
dodano:
25.04.2012
Posiadanie w swoich zbiorach książek, których nigdzie indziej nie ma (przedpremierowe egzemplarze, współpraca z antykwariatami).
Wojciech
dodano:
20.04.2012
Proponuję: 1. zwiększyć przyciski do przerzucania stron z wynikami wyszukiwania - obecna wielkość zmusza do uciążliwego "celowania" 2. mocniej zaakcentować możliwość wybory ilości wyszukiwanych wyników - obecne "gubią się" pośród elementów strony
Michał
dodano:
20.04.2012
Możliwość sortowania/filtrowania e-książek po formacie (EPUB/PDF/MOBI). Lub wprowadzenie multiformatu, kupujesz raz, możesz ściągnąć plik w dowolnym formacie.
2c
dodano:
20.04.2012
Proponuję logowanie kontem Facebook i google+, żeby nie trzeba było się rejestrować przy zakupach:)
Damian
dodano:
21.04.2012
Fajny byłby wyodrębniony dział 'promocja' bądź 'przecena', 'okazja' zawierający kilka książek o niższej cenie, zmienianych np co tydzień. Taka oferta zawsze przyciąga dodatkowych, regularnych klientów. W menu wybory tematyki książek wyróżnienie najczęściej wybieranych kategorii (najbardziej chodzi o 'literaturę' zapewne poszukiwaną na liście przez większość osób). Przy wyborze sortowania według 'rankingu sprzedaży' czy 'oceny klientów' powinny być te parametry pokazane w jakiś sposób, np. jaką oceną czy polarnością cieszy się dany tytuł. Poza 'Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też:' mógłby być podobny wykaz książek które również kupili, gdyż jest to bardziej istotny wyznacznik niż samo oglądanie. Ponadto brakuje rubryki z tytułami powiązanymi w jakiś sposób z daną pozycją, np serii, sagi, czy uniwersum. Filtr cenowy powinien być wpisywany przez osobę poszukującą lub przynajmniej wybierany z zawężonych przedziałów. W dziale bestsellerów w menu kategorii brak wszystkich dostępnych na stronie (powinny być podzielone na podgrupy tak, jak jest to dokonane na stronie głównej, czyli poniżej podkreślonej kategorii 'LITERATURA' powinna być lista podkategorii (np. sensacja, horror itp.).
Ewa
dodano:
01.05.2012
To, co napiszę, nie jest oryginalnym pomysłem, bo istnieje już np. na Amazonie, ale w Polsce nie widziałam jeszcze tego w rozbudowanej wersji. Chętnie zobaczyłabym w sklepie możliwość utworzenia własnej "listy życzeń", którą można by później przesłać znajomym lub np. wstawić w postaci wklejki na bloga (w wersji wklejkowej nie widziałam tego w żadnej polskiej księgarni). Dalszą część tej funkcji (to to rozbudowanie) wyobrażam sobie podobnie, jak widziałam to raz w akcji w wykonaniu księgarni Amazon: - znajomy "rezerwuje" sobie książkę z listy jako prezent dla mnie i może daną książkę dla mnie zamówić, - a księgarnia wysyła ją od razu na mój adres (nie podając prezentodawcy tych danych) - Możliwe jest również wysłanie anonimowe - odbiorca dostanie prezent i nie będzie wiedział, od kogo taka niespodzianka :-)
Radosław
dodano:
21.04.2012
Mobilna wersja sklepu, łatwa do przeglądania na urządzeniach mobilnych korzystających np. z dostępu do internetu przez sieć telefonii komórkowej (3G). Obecna strona księgarni długo ładuje się i jest trudna do przeglądania np. na Kindle Keyboard 3G.
Maciej Markisz
dodano:
24.04.2012
Bardzo przydadzą się mocno rozbudowane rekomendacje książek i wszelkich produktów. Tutaj matematyczne wyliczenia mogą się opierać na: A. produktach już zakupionych B. produktach oglądanych (szczególnie należy zwrócić uwagę na sytuację; obserwacja więcej niż jeden raz) C. obejrzanych kilkakrotnie zapowiedziach sprzedaży D. bazie opartej na pozycjach odłożonych do schowka E. popularności ogólnej połączonej z gustami danego użytkownika/klienta. Bardzo zachęcającą opcją będzie coś, cokolwiek na kształt karty stałego klienta. Tutaj pomysłów może być od groma. Od ilości zakupów, po 2 latach kupowania albo po przekroczeniu jakiegoś progu wydanych kwot - miło by było dostać jakikolwiek upust, np. 2% choćby. Ps. Telefon podaję grzecznościowo jako kontaktowy - często nie odbieram i numery zmieniam, używam telefonów na karty. Nie lubię jednak telefonów i w razie co; proszę o kontakt na adres mailowy.
Jagoda
dodano:
21.04.2012
Witam, Staram się być na bieżąco z nowymi ofertami na rynku księgarskim. W związku z tym bardzo brakowało mi podczas przeglądania poszczególnych działów księgarni wyróżnienia nowych tytułów oraz tych które są hitami sprzedaży. Pomocne były by małe ikonki z napisem nowość lub bestseller przy zdjęciu okładki. Ciężko było mi znaleźć na stronie listę księgarni w której mogę dokonać odbioru książki. Spodziewałam się znaleźć ją w głównym menu. Przy finalizowaniu zakupu pomocne było by też przekierowanie na stronę banku gdzie od razu podpowiadałby się gotowy formularz przelewu. Mam nadzieję że moje sugestie okażą się pomocne. Ogólnie księgarnia bardzo mi się podoba:) Życzę jak największej liczby klientów!
Radosław
dodano:
21.04.2012
Dodanie możliwości filtrowania książek elektronicznych (ebooków) według formatu pliku. Czytniki książek akceptują różne formaty, a filtrowanie pomoże wybrać te, które będą akceptowane przez dany czytnik. Zakup pliku, który jest bezużyteczny może być bardzo frustrujący. Dodanie opcji wyboru odpowiednich formatów pomoże tego uniknąć.
Copyrights by Zinamon 2012